1. ELEMENTE DEFINITORII
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către SC All Tech Ro SRL, prin intermediul magazinului online www.alty.ro către cumpărător.
Următorii termeni se definesc astfel:
cumpărător: persoana fizică, companie sau alta entitate juridică ce emite o Comandă;
vânzător: SC All Tech Ro S.R.L., cu adresa în Oradea, Str. Independenței Nr. 11, Ap. 19, Bihor, Nr. Registrul Comertului: J05/110/2013, CIF RO31127269;
bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;
comanda : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.alty.ro
contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).
2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.alty.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).
O comandă este compusă din următoarele:
- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
- specificațiile cumpărătorului.
Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.
Etapele complete sunt următoarele:
- înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
- preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări
- confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);
- livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.
Produsele aflate în oferta magazinului online www.alty.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: ÎN STOC CU LIVRARE ÎN 24/48 ORE, ÎN STOC CU LIVRARE ÎN X ZILE, PRECOMANDĂ, LA COMANDĂ ÎN X ZILE nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizânduse.
3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
Pentru produsele care se aduc pe bază de comandă specială (status LA COMANDĂ ÎN X ZILE) se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.alty.ro este menționat astfel:
ÎN STOC CU LIVRARE ÎN 24/48 ORE : produsul se află în stocul fizic și se poate livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII de către un operator www.alty.ro. Comenzile produselor cu statusul ÎN STOC CU LIVRARE ÎN 24/48 ORE vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul ÎN STOC CU LIVRARE ÎN 24/48 ORE au un număr limit de bucăți. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status ÎN STOC CU LIVRARE ÎN 24/48 ORE să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.
ÎN STOC CU LIVRARE ÎN X ZILE: produsul se află în depozitul furnizorului conform ofertei transmise de către acesta și se poate livra după verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Având în vedere că actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facută într-un interval care să permită o informare exactă, pot aparea cazuri în care un produs afișat ÎN STOC CU LIVRARE ÎN X ZILE să nu se mai afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse să poata fi aduse doar pe comandă specială, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
PRECOMANDĂ: produsele din această categorie au cantități limitate urmând ca confirmarea comenzilor să se facă în ordine cronologică, produsul se află în depozitul furnizorului conform ofertei transmise de către acesta și se poate livra după verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Având în vedere că actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facută într-un interval care să permită o informare exactă, pot apărea cazuri în care un produs afișat să nu se mai afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse să poată fi aduse doar pe comandă specială, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
LA COMANDĂ ÎN X ZILE: produsul se află în depozitul furnizorului conform ofertei transmise de către acesta și se poate livra după verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Având în vedere că actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facută într-un interval care să permită o informare exactă, pot aparea cazuri în care produsul sa nu se mai afle de fapt pe stoc. De asemenea, există posibilitatea ca aceste produse să poata fi aduse doar pe comandă specială, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici în stocul www.alty.ro, nici în stocul furnizorului și nu există informatii clare privind data cand va fi din nou disponibil.
4. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
All Tech Ro SRL garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.alty.ro și nu îi confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice alta manieră, în scopuri comerciale sau fară acordul prealabil scris al acesteia.
Întregul conținut al site-ului www.alty.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date - este proprietatea All Tech Ro SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fară acordul SC All Tech Ro SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
5. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comanda, înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza nostră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții). Pentru orice detalii ce țin de prelucrarea datelor personale în platforma www.alty.ro, vă rugăm sa citiți https://www.alty.ro/politica-de-confidentialitate
6. DREPTURILE SI OBLIGATIILE SC ALL TECH RO SRL
a. S.C. All Tech Ro S.R.L. va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în Comandă și va livra Bunurile și Serviciile care îndeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
b. Informatiile prezentate pe site-ul www.alty.ro, au caracter informativ și pot fi modificate de către S.C. All Tech Ro S.R.L., fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete însa S.C. All Tech Ro S.R.L. face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametri pentru care a fost achiziționat;
c. Comunicarea cu site-ul www.alty.ro - se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la secțiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresari ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fără a fi nevoit să aducă justificari pentru aceasta.
7. TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
8. ACCEPTAREA
Toate produsele comercializate de către site-ul www.alty.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt originale, noi, în ambalaj propriu.
9. CONDIȚII DE GARANȚIE
CADRU LEGAL ȘI CONDIȚII GENERALE DE ACORDARE A GARANȚIEI LEGALE
Garanția oferită nu afectează drepturile consumatorilor prevăzute de OG 21/1992 și Legea 449/2003.
Garanția Bunurilor, care beneficiază de Certificatul de Garanție și Factura Fiscală emisă de S.C. All Tech Ro S.R.L., se soluționează la sediul societatii. Produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie trimis spre sediul societații în urma anunțări acestui lucru prin metodele disponibile pe site-ul www.alty.ro (telefon/e-mail) și respectând instrucțiunile ulterioare. S.C. All Tech Ro S.R.L ca centru autorizat de producator va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției. Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (codul și seria produsului) împreuna cu accesoriile aferente.
Pentru a beneficia de garanție produsele trebuie însotite de factura fiscală și/sau certificatul de garanție după caz. În cazul în care produsele nu sunt însoțite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fară a i se soluționa garanția.
Termenul de garantie pentru Bunul achizitionat de la S.C. All Tech Ro S.R.L. este de 2 (doi) ani de la data cumpărării. Data cumpararii se consideră a fi data înscrisă pe factura fiscală si pe certificatul de garanție.
Daca defectul reclamat face obiectul garanției și produsul beneficiază de factura fiscală emisă de S.C. All Tech Ro S.R.L , va oferim serviciul "All-Inclusive", care presupune gratuitatea serviciului de curierat, pe teritoriul Romaniei, de la Cumpărător către S.C. All Tech Ro S.R.L și de la S.C. All Tech Ro S.R.L către Cumpărător.
CONDIȚIILE DE ACORDARE AGARANȚIEI
În perioada de garanție aveti dreptul să reparați gratuit orice defecțiune a produsului dvs. care face obiectul garanției, în condițiile respectarii recomandărilor și instrucțiunilor generale de utilizare, transport și depozitare incluse în Certificatul de Garantie.
Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție și factura fiscală. În cazul apariției unei defecțiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garanție sau factura fiscală este singurul document care atestă dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu dovada plații (chitanță, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garanție/facturii fiscale determină anularea garanției Bunului sau Serviciului.
Răspunderea Vânzătorului, este angajată dacă lipsa de conforrmitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare.
Fac obiectul garanției exclusiv componentele electronice interne ale produsului.
Nu intră sub incidenta conditiilor de garantie: carcasa, suporții de prindere, elementele de fixare.
În cazul în care defectul reclamat nu intră sub incidenta conditiilor de garanție și se constată că defectul nu afectează mecanismul produsului Cumparatorul primește respingere de garanție.
Garanția nu acoperă urmatoarele situații:
a. produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, îndepărtate sau modificate;
b. produsele utilizate în condiții neadecvate (supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul acestora;
c. defecțiuni apărute ca urmare a unei manipulari și păstrări necorespunzătoare (de ex. aplicarea de șocuri, interacțiunea cu detergenți, cosmetice sau produse petrochimice, păstrarea în medii cu praf, umezeală excesivă sau agenți corozivi, câmpuri magnetice puternice, menținerea bateriei în stare consumată în interiorul ceasului, etc);
d. nerespectarea recomandarilor privind etanșeitatea sau nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
e. deteriorări provocate de incendii sau catastrofe naturale;
f. deteriorări derivate din uzură, vechime (de ex. zgârierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului etc.);
g. orice deteriorare indiferent pe ce parte a produsului, rezultată din folosirea anormală sau abuzivă, lipsă de îngrijire, neglijență, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc.), folosirea necorespunzătoare a produsului și nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, în special în ceea ce privește depășirea limitelor de etanșeitate, dacă se constată că aceste cauze au determinat defecțiunea reclamata de Cumparator;
h. corodarea carcasei și a curelelor de prindere cauzată din cauze biologice (de ex. aciditatea crescută a transpirației);
i. defecțiunea este cauzată de folosirea impropie, bruscă sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitură pe carcasă, ecran spart);
j. durata de viață a bateriei;
k. bateria consumată după exirarea termenului de garanție de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii (pentru produsele cu baterie simplă);
l. certificatul de garanție și factura fiscală nu sunt prezente cand se solicită repararea produsului.
Garanția devine nulă în urmatoarele situații:
a. reclamația nu este însoțită de certificatul de garanție și factura fiscală;
b. pierderea certificatului de garanție și a facturii fiscale;
c. Bunul primește respingere de garanție.
Dacă defectul constatat face obiectul garanției cumpărătorul are dreptul în mod gratuit la:
a. repararea produsului cumparat și înlocuirea subansamblelor defecte;
b. înlocuirea integrală a produsului cu unul identic sau similar doar în cazul în care acesta nu poate fi reparat.
RETURUL LA CLIENT
După readucerea produsului în stare de funcționare produsul va fi expediat Cumparătorului. Termenele de expediere prin curier sunt de 24 - 48 de ore.
COSTURI TRANSPORT
Dacă defecțiunea reclamată de Cumpărător face obiectul garanției S.C. All Tech Ro S.R.L va oferi serviciul "All-Inclusive" care presupune gratuitatea serviciului de curierat de la Cumparator către SC All Tech Ro S.R.L. și de la SC All Tech Ro S.R.L către Cumpărător, dar numai prin curierul rapid indicat de S.C. All Tech Ro S.R.L si numai pe teritoriul Romaniei.
In cazurile în care se constată ca defecțiunea NU face obiectul garanției costurile de transport tur-retur, prin curier rapid, vor fi suportate de Cumpărător. S.C. All Tech Ro SRL acceptă doar coletele trimise prin curier rapid la sediul societatii indicata în pagina de contact.
10. POLITICA DE RETURNARE
Conform Ordonanței de Urgentă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fară a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fară a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de către cumpărător.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire sau intervenții neautorizate etc.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu ramburs. Returnarea baniilor aferenti comenziilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar.
SC All Tech Ro SRL îsi rezerva dreptul de a supune Bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat Cumparatorului.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (cutie deformata care poate conduce la deteriorarea Bunului) vor fi refuzate. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum 30 (treizeci) zile de la data informarii All Tech Ro SRL de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
Adresa de returnare:
SC All tech Ro SRL
Str. Independentei, Nr. 11, Ap. 19
Oradea, Bihor, Romania
Tel.: +40 740 675 998
E-mail: contact@alty.ro
11.FORȚĂ MAJORĂ
Nici una din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului partilor și care nu poate fi evitat.
12.LEGEA APLICABILĂ
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
Relatia dintre parti este guvernată de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
Legea 365/2002 privind comertul electronic
Termenii și condițiile prezentului contract înlocuiesc alte înțelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre SC All Tech Ro S.R.L. si Cumpărător, referitoare la subiectul prezentului Contract și nu pot fi modificate sau schimbate decât prin întelegere scrisă semnată de ambele parți.
Odata cu lansarea comenzii, indiferent de modalitatea de efectuare si receptie a Bunurilor, clientul acceptă fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.